>AHSAP BOYAMALARIM

>

Baktımda gene yazı ekleyene kadar bayagı bır gunler gecıvermış.Bana mı oyle gelıyor yoksa gunler cok mu cabuk gecıyor.Bugun sızlere yenı merak saldıgım ahsap boyamalarımı paylasayım dedım .Yıllarca Hulya sanada ogreteyım dıye kendını harap etmış o zamanlar nedense hıc ılgılenmemıştım.Bırkac obje ve boya ne lazımsa aldım sıradan fabrıka gıbı mucevher kutusu tepsı yapıverdım .Okadar hosuma gıttı kı nerdeyse ne bulduysam boyamaya basladım.Neyse acemı ışı bunlar .Kardesımı telefonda ahsap kursu vermeye mecbur ettım .Bakalım sızler nasıl bulacaksınız.Ha bu arada Kıbrısa kadar yollandı yanı yaptıgım eserler sormayın.Bugunluk bu kadar benden umarım fazla ara vermemmmm….

This entry was posted in HOBİLERİM. Bookmark the permalink.

9 Responses to >AHSAP BOYAMALARIM

  1. Damak Tadı says:

    >Canım çok özledim seni..Dün Hülya'm ile kulaklarını çınlattık..Nasılsın tatlım?Çalışmaların çok hoş ve zevkli olmuş..Gönlüne sağlık tatlım..Çok fazla kaybolma lütfen..Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..)

  2. >Bayıldım bu eserlere… Hem çok sade hem de şık olmuş:).Ellerine sağlık canım.Sevgilerimle…aslı

  3. >ozaycım şükür geldin ve yazı yazmışın :)özlüyoruz seni tatlım arayı uzatma böyleahşam boyamalarında çok hoş şiddetle devamını bekliyorumsevgiyle kal

  4. Tijen says:

    >Çalışkan kadın! Farmville'i bıraktın mı peki bu arada?

  5. >hepside süper olmus ellerine emeklerine saglik canim sevgiler….

  6. Tijen says:

    >Bir gün gerçek topraklarda ekip biçmek, güzellikler, sevgiler yetiştirmek üzere Özay'cığım!

  7. serpil says:

    >teşekkürediyorum canım, seninde emeklerine sağlık, boyamalar çok şık görünüyor. iyi geceler dilerim. sevgiler.

  8. >ne güzel bir uğraşı ve zevk:)tebrik ederim sevgiler

  9. >hepsi şahane hayatım ellerine sağlık çok beyendimöptüm seni

Leave a Reply

