>IYI KI DOGDUN LOKUM YEGENIM

>CANIMIZ ALEYNAMIZ IYIKI DOGDUN.NICE MUTLU YILLARA BIZLERLE BIRLIKTE DIYORUM .O GUZEL YANAKLARINDAN OPUYORUM.CANIM IÇI LOKUMUM SENIIIII COK ÇOOOOK SEVIYOOOORUUUUUZZZZZ.

This entry was posted in DOGUMGUNLERI. Bookmark the permalink.

5 Responses to >IYI KI DOGDUN LOKUM YEGENIM

  1. HULYA says:

    >Canım ablacığım,Aleyna yazını görünce çok sevinecek eminim.Burdan canım kızıma bir kez daha hayırlı yaşlar diliyorum.kocaman öpücükler::)))

  2. TAZE NANE says:

    >İyi ki doğmuş güzel yiğenin.Sevgiler.

  3. ferzan says:

    >iyiki doğmuş aleyna,mutlu yıllar,şansı hep açık olsun.sevgiler…

  4. >canım benim yiğenine güzel nice seneler..ve ayrıca güzel yorumun ve desteklerin için çok teşekkür ediyorum…sevgilerimle öpüyorum

  5. >Canım, sizleri çok ihmal ettim biliyorum, nolur kızmayın, affettiricem kendimi:-)))ama Hülyanın sayfası açılmıyor, blogumda da yazdım…Lat-i lokum Aleynacığımın doğum gününü kutluyorum, nice sağlıklı yaşlara…Hepinizi kocamaaan öpüyorum

Leave a Reply

