>CANIM KARDESIM HAYIRLI YASLAR

>

IYIKI DOGDUN CANIM KARDESIM CANIM HULYAM..
Canım kardesım mutlu ve saglıklı yıllar dılıyorum bızlerle bırlıkte.Hersey gonlunce olsun.Her gunun huzur ve mutlulukla dolsun.Senı cooook sevıyorum benım bırtanecık kardesım.
MUTLU YILLAR CANIMIN ICI ABLASININ GULU……

This entry was posted in DOGUMGUNLERI. Bookmark the permalink.

16 Responses to >CANIM KARDESIM HAYIRLI YASLAR

  1. HULYA says:

    >Canım Ablacığım,Bu güzel süprizin için çok teşekkürler.Ben de SENİ ÇOOOOKKK SEVİYORUMMMMM!!!

  2. akasyakokusu says:

    >HÜLYA’YA NİCE NİCE YAŞLAR CANIM..SAĞLIKLA MUTLULUKLA SEVENLERİYLE…SEVGİLER..

  3. Damak Tadı says:

    >Hülyammmmmm,nice güzel yaşlara tatlım..Sağlık,mutluluk,sevgilerden demetler,bol kazançlar hep yanında,yanıbaşında olsun..Bende seni çoookkkk seviyorummmmmmm…

  4. SEVİL says:

    >OZAYCIM TATLIM HÜLYA KARDEŞİNE BENDE NİCE YAŞLAR DİLERİM DAHA NİCE GUZEL GUNLERİ BERABER GECİRMENİZ DİLEGİYLE SEVGİLER

  5. Eylem says:

    >hülyaya güzel,saglıkle ve mutlu yaşlar diliyorum.

  6. ferzan says:

    >özaycığım kardeşine nice mutlu yıllar diliyorum.sevgiler

  7. >canim kardesinin dogum günü kutlu olsun nice senelere insallah

  8. Mavi says:

    >Kardeşinizin Doğum Günü kutlu olsun.. Sağlıklı yıllar dilerim..

  9. muko says:

    >hülyacım doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar…

  10. DENİZSEFASI says:

    >birlikte nice mutlu yıllar dilerim.

  11. HÜLYA says:

    >merhaba canım …kardeşine nice güzel seneler diliyorum hep birlikte mutlu ve huzur doolu nice günler..sevgiler

  12. >Hulyacigimin dogum gunu kutlu olsun Ozaycigim ne guzel abla kardes birligi Allah birlikteliginizi hic bozmasin canlarim.gulen gozleriniz hic solmasin.her ikinizde opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

  13. >mutluklar la dolu bi ömür geçirmeniz dilegiyle sevgiler.

  14. Eu Mulher says:

    >Hello canim!!! Kiss

  15. birdilimdus says:

    >:)))))Sevgiler,Evren

  16. >GÜNAYDIN:)CANIM HÜLYAYA NİCE UZUN YILLAR DİLİYORUM SAĞLIK VE SIHHATLE İNŞALLAH.İYİ HAFTALAR DİLİYORUM SEVGİLER ARKADAŞIM..

Leave a Reply

