>ODULUM

> Arkadaslar herzamankı bıraz bıraz gec kaldım ama bana bu odulu layık goren arkadaslarıma tesekkur etmeden gecmek olmaz.Bu odulu bana Sevgili Ferzan arkadasım ve Gonuldenele arkadasım layık gormuşler.Onlara bır kezde burdan tesekkur ederım.Aslında bu odulu verdıkten sonra bazı kuralları varmış .Ama ben tum blog lıstemdekılerı bu odulke layık goruyorum.Onun ıçın bu odulu tum lısteme yolluyorum.Onları begenıyorum kı zıyaretlerıne gıdıyorum degıl mı?Oyuzden hıç bırını ayırmak olmaz dıye duşundum.Hepınıze mutlu, huzurlu ,saglıklı bır hafta dılıyorum canlarım….

This entry was posted in BENIM YAZILARIM. Bookmark the permalink.

11 Responses to >ODULUM

  1. >CANIM ÖDÜLÜN İÇİN SENİ TEBRİKE DİYORUM NİCE ÖDÜLLERE HEP BERABER İNŞALLAH…

  2. Eylem says:

    >tebrik ediyorum.umarım hep böyle güzel mutluluklar yaşarsın.

  3. birdilimdus says:

    >Ödülün hayırlı olsun canımm ben de hiç kimseyi ayıramıyorum!!! :)))Sevgiler,Evren

  4. disal says:

    >tebrikler canım ozayım….bende ödül verme konusunda seçecek birini bulamıyorum genellikle..herkese gitsin diyorum..öpüyorum seni canım…

  5. >:))Kucak dolusu sevgiler…Nice güzel ödüllerle hep burada olmanı diliyorum arkadaşım.

  6. Tijen says:

    >Sağol Özay’cığım, güzel dileklerin için.Sevenin, dostun, ödülün bol olsun.

  7. DİDEM says:

    >TEBRİK EDERİM CANIM DAHA nice ödüller…

  8. >canim ödülün hayirli olsun tebrik ederim sevgiler

  9. >Merhabaa,Evet ben blogcudan bambi..bu tarafa alışmaya çalışıyorum ama mesaj işini tam çözemedim galiba,deniyorum..Ödül için çok tebrik ediyorumm..sevgiler.

  10. bahar says:

    >Özay’cığım katılımın için çok teşekkür ederim. İşlerimin yoğunluğu sebebiyle biraz geç döndüm, kusura bakma. Yakında görüşmek dileğiyle. sevgiler.

  11. EU MULHER says:

    >Hello canim!!! Haw are you?Kiss dear

Leave a Reply

