>UGURBOCEGIM HAYIRLI YASLAR

> CANIM ARKADASIM IYIKI DOGDUN.IYIKI BENIM ARKADASIMSIN.SENINLE OLAN ARKADASLIGIMIN BIR OMUR BOYU SURMESI DILEGIYLE.SANA TUM SEVDIKLERINLE BIRLIKTE BIR OMUR BOYU MUTLU SAGLIKLI VE HUZURLU BIR YASAM DILERIM….

This entry was posted in BENIM YAZILARIM. Bookmark the permalink.

9 Responses to >UGURBOCEGIM HAYIRLI YASLAR

  1. >Canım çok teşekkür ederim, çok incesin, bende iyi ki seni tanıdım, iyi ki varsınız, kocamannnnn öpüyorum seni… mucuk mucukkkk…

  2. Betül says:

    >Dostluğunuzun hep sürmesi dileğimle Özay’cığım. Geçmiş olsun dileğin için teşekkür ederim.Sevgilerimle.

  3. Selcen says:

    >Burda doğum günümü varrrrr:)Nice yaşlar ikinizede🙂 sevgiler…

  4. Damak Tadı says:

    >Arkadaşına mutlu yaşlar diliyorum..Dilerim dostluğunuz uzun yıllara dayalı olur tatlı Özay’cığım..Sende benim parlayan yıldızımsın unutma lütfen..!Seni ve Hülya’mı çok öpüyorum..Sevgiler..

  5. TAZE NANE says:

    >Arkadaşlığınız dostluğunuz hep daim olsun.Sevgiler.

  6. >DOSTLUĞUNUZUN HEP SÜRMESİ DİLEĞİYLE ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.

  7. HULYA says:

    >Canım Şerife’ciğime bir de buradan hayırlı yaşlar diliyorum.Sevgiler

  8. >sevgiler ve nice yaşlar eskitecek dostluklara diyorum:))

  9. >Ben dekutluyorum saglikla.Iyiyiz Ozay’cigim, umarim sizler de iyisinizidr, cok opuyorum.

Leave a Reply

