>YOGURTLU BOREK VE ETKINLIK PDCS 34

> Bugun sızlere cok pratık ve bır okadarda lezzetlı bır borek tarıfı vermek ıstıyorum.Fırından cıktıgı gıbı yenmesı tavsıye olunur.Bizimkiler bu böregi pek bır seviyorlar.Bunu ben Urladayken ogrenmiştım .Cok yapılır.Hele bırde hamuru sen actın mı deymeyın lezzetıne.Ne yazık kı sımdı yufkayla ıdare edeceksınız.Arkadaslar buluşmamıza az bır zaman kalmışken bende bır heycan basladı yenı yenı arkadaslarla tanışmak cok hoş olacak.Coguyla sanal alemde tanışırken yuz yuze tanışmak ne hoş olacak.Keske olanak olsada soyle sehırler arası tanışmalarımızda olsa .Kımbılır ılerde belkıde bunuda gercekleştırırız.Sozumu fazla uzatmadan tarıfe gecelım.Arkadasımıza kolay gelsın dıyorum
MALZEMELER
1kılo yufka
1 1/2 bardak yogurt
2 yumurta
1/2 cay bardagı cıcek yagı
cok az un
YAPILIŞI
Once yag ,yogurt ve yumurtalar bır kapta cırpılır.Yufkalar ortadan ayrılıp tepsıye dızılır.Yufkaların yarısı konduktan sonra uzerıne harcın yarısı dokulur.Yogurtun tutması ıçın uzerıne cok az un gezdırılır.Dıger yufkalarda uzerıne konduktan sonra harcın dıger kalanıda uste dokulur..Fırına verılır ve orta derecede pısırılır.Cıkar cıkmaz cay hazır olur ve afıyetle yenılır…..Afıyetler olsun:)))

This entry was posted in BÖREKLER. Bookmark the permalink.

27 Responses to >YOGURTLU BOREK VE ETKINLIK PDCS 34

  1. Damak Tadı says:

    >Özay’ım,ellerine sağlık bitanem..Şimdi o börek burada olsaydı, sanırım bir dilim bile kalmazdı..))Afiyetler olsun canım..Sendeki tatlı heyecanı çok iyi anlıyorum..))Sevgilerle ..

  2. hunerlieller says:

    >hımmm pek lezzetli bir börek olmuş .eline saglık..sizlere afiyet olsun canım.sevgiler.

  3. >Ellerine saglik Ozay’cigim , Ne kadar guzel olmus, cok istah acici. Gelince isterim bak:))Sevgiler.

  4. Anonymous says:

    >CANIM ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK BUGÜZEL TARİFİNLE BLOGUMU LEZZETLENDİRDİNTEKRAR BEKLERİM ANLADIĞIM KADARIYLA İZMİRDE İKAMET EDİYORSUN BENDE İZMİRLİYİM AMA İST DA İKAMET EDİYORUM HEMŞERİM SAYILIRSIN TEKRAR BEKLERİM SEVGİ VE MUHABETLE.. FZEHRA

  5. >Ellerine sağlık.Börek çok lezzetli görünüyor

  6. Selcen says:

    >Ellerinesağlık canım nefis görünüyorDün geldim ama görüşemedik. İnş. haftaya:)sevgiler…

  7. Yaren says:

    >Ozay ablacim bende cok severim bu böregi ,hakikaten cok lezzetli oluyor.Harika görünüyor böreklerin,ellerine saglik.Afiyetler olsun.Sevgiyle kal:)

  8. >Hiim nefis arkadasim benim börek yapmis, ellerine saglik canim harika görünüyor, yogurtlu böregin, sevgiler….

  9. MUTFAKISTAN says:

    >ellerine saglik cok pratik ne guzel gorunuyor.Bulusmaniz cok guzel gececektir eminim insallah bir gun dediginiz gibi buyuk bulusmayi yasariz sevgiler canim

  10. egeli says:

    >AHHH…SORMA VALLAHİ ÖZAYCIM ,BENDE DE BİR HEYECAN BİR HEYECAN ANLATAMAM,1 HAFTA KALDI ,ALLAH NASİP ETSİN İNŞALLAH ,BİR AKSİLİK ÇIKMADAN KAVUŞALIM.BÖREK ENFESSSSS GÖRÜNÜYOR CANIM ,ELLERİNE SAĞLIK.

  11. Betül says:

    >Özay’cığım, Değişik ve çok hafif bir börek, ellerine sağlık. Gerçekten çok hoş dostluklar kuruluyor buradan.Sevgilerimle.

  12. Özlemhan says:

    >Özay ablacığım nasılsın kusuruma bakma lütfen ne zamandır bloğuna gelemedim daha doğrusu hiçbir arkadaşımı takip edemedim ellerine sağlık hiç bir böreğe hayır demem

  13. >oazycigim ellerine saglik canim nefis gorunuyor borekler.sizlere afiyet bal seker olsun.SEVGİLER.

  14. >Eline sağlık Ozim, az kaldı ben de bir süpriz yapıp geliyordum İzmir’e ama olmadı:-(((Ama bir gün ansızın gelebilirim:-))) Seni mimledim canım bana bir uğrayıver:-))Öptüm…

  15. elma şekeri says:

    >Ellerine sağlık…

  16. DENİZSEFASI says:

    >ellerine sağlıksevgiler…

  17. >canım ellerıne saglık harıka olmus.. ellerın dert gormesın.. afıyet olsun:)sevgiler:))

  18. >Ellerine sağlık gerçekten kurtarıcı tariflerden birisi olabilecek kapasitede:)Sevgiler

  19. birdilimdus says:

    >Miisss misss valla ben de isterim bendeeee:)))Ellerine sağlık canım benim.Sevgiler,Evren

  20. Tijen says:

    >Gözün aydın Özay’cığım. Bol bol hasret giderin!

  21. >Özaycığım içinde de hiç bişey yok öylemi bunun.ellerine sağlık, gerçi sen hazıra kaçmışsın ama:))sevgilerimle canım.sebilay.

  22. pervin says:

    >Özaycım eline sağlık…

  23. Damak Tadı says:

    >Canım Özay’ım,sana ve sevdiklerine güzel bir hafta dileyip,sevgilerimi gönderiyorum buradan..Sizleri çok sevdiğimi unutmayın lütfen..))İyi ki varsınız..!

  24. birdutmasali says:

    >özaycığım canım benim tüm yorum ve temennilerine çok çok teşekkürler ediyorum.böreğin çok güzel gerçektende.urla dedinde burnumun ucu titredi.. hele kardeşlerin katmerini hatırladım birden :))eline sağlık tatlımçok sevgiler NuNu

  25. Anonymous says:

    >Özay’cim ellerine saglik canim börek nefis olmus,yufkanin hazir olmasi bence lezzet acisindan pek bir sey degistirmiyor aksine daha pratik oluyor…sizlere afiyet olsun canim,sevgiler…

  26. SEVİL says:

    >MERHABA Canımcım; 34. Ev sahibemiz olan ZEHRA (fzehra.blogcu.com) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.BU ARADA benim sitemdede bundan sonra porselen demlikte yayınlanmış tüm tarifleri bulabileceksin seninkide bunlar arasında yer aldı bile tşk ederim iyi haftalar http://birdemliksohbet.com Sevgilerimle SEVİL SAHİN

  27. sarımutfak says:

    >cnm nefis olmuş bunlar ellerine sağlık

Leave a Reply

