>PORSELEN DEMLİK CAY SAATI 27 VE SUPRIZ KURABIYE

>Blogumu her ne kadar daha sık guncellemek ıstesemde bu aralar nedense bunu yapamıyorum.Hıc bırınıze dogru durust yorum bırakamıyorum.Kendımı cok suclu hıssedıyom ama olmuyor.Insallah dıyorum bundan sonra olmaz.Uzun süredir ara verdiğim Porselen Demlik Çay saati etkinliklerine de bu tarifle bir dönüş yapayım dedim.Bu haftaki ev sahibemiz sevgili Birsen.Kendisine kolaylıklar diliyorum.Bu kubışlerın adı suprız aldıgım yerde oyle yazıyordu.Ben bunu SANA’nın kek ve kurabıye tarıflerınden yazdım.Sımdı tarıfe geceyım.

  • MALZEMELER

1 paket margarin

2.5 su bardagı un
1.5 su bardagı pudra sekeri(ben toz seker kullandım)
1 adet yumurta akı
yarım paket vanilya
Üstüne:
istediğiniz bir marmelat (ben kayısı kullandım)
bütün fındık içi

YAPILIŞI:

  • Un ve küçük parçalar halinde doğranmış margarini karıştırın.
  • Ortasını havuz şeklinde açıp yumurta akı, şeker ve vanilyayı ekleyin.Hamur haline getirin.
  • Nemli bir bezle kapatıp 15 dk. dinlendirin.
  • Hafif unlanmış tezgahda merdaneyle aç (ben elimle şekil verdim merdane kullanmadım)
  • Yuvarlak bir bardakla kesip şekil ver.
  • Yağlanmış fırın tepsisine diz ortasına parmağınla basıp bir çukur oluştur.
  • Çukurlara 1 çay kaşığı kadar marmelat koyun birer fındık ekleyin.
  • Önceden 170 dereceye ısıtılmış fırında pembeleşinceye kadar pişirin.
  • Afiyetle Yiyin:-)))
This entry was posted in HAMUR IŞLERI, KURABIYELER. Bookmark the permalink.

25 Responses to >PORSELEN DEMLİK CAY SAATI 27 VE SUPRIZ KURABIYE

  1. >Merhaba, tarifiniz yayında. Kurabiyeler nefis, ellerinize sağlık. Etkinliğe katılabilmenize çok sevindim, teşekkür ederim. Aramıza tekrar hoşgeldiniz. Sevgiler.

  2. elmaşekeri says:

    >Ellerine saglik nefis görünüyor…

  3. Damak Tadı says:

    >Özay’cığım çok nefis bir tarifle döndün canım..Eminim etkinlik içinde değişik bir kurabiye çeşidi olmuştur..Öpüyorum yanaklarından tatlım benim..Çok özledim sizleri..)

  4. >MERHABA Canımcım; 27. Ev sahibemiz olan BİRSEL (ANNEKIZMUTFAKTAYIZ.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK EMEGİNE SAGLIK Sevgilerimle SEVİL SAHİN

  5. butterfly says:

    >Özaycım kurabiyeler nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım:).Sevgilerimle…aslı

  6. armina says:

    >Ellerine sağlık kurabiyen enfes görünüyor.

  7. DENİZSEFASI says:

    >güzel görünüyor, ellerine sağlıksevgiler…

  8. birdilimdus says:

    >Ellerine sağlık canım, çok leziz görünüyorlar!!!Sevgiler,Evren

  9. Huriye says:

    >Canim ellerine saglik,nefis olmus kurabiyelerin,insallah daha siklikla aramizda olursun,yoksa ozluyoruz seni,opuldun…

  10. egeli says:

    >DÖNÜŞÜN MUHTEŞEM OLDU ÖZAY’CIM….ELLERİNE SAĞLIK CANIM…

  11. >canim degisik bir kurabiye olmus ellerine saglik sevgiler

  12. >hayatcım güzel yorumun için teşekkürler….ellerine sağılık kurabiyelerin pek güzel doğru söyle sen kaç tane hülya kaçbin tane yedi:))))) sevgilerimle öpüyorum yeavrımmm

  13. MUTFAKISTAN says:

    >cok guzel olmus kurabiyeler nefisssellerine saglianimk c

  14. >canımcım ellerine sağlık harika olmuş sevgiler

  15. yasemin says:

    >SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.blogspot.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 20.10.2008 -02,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 28 EV SAHİBESİ OLARAK http://tatlikurabiyem.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIMYANİ BEN YAPACAĞIM…SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUMZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLETARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR…*****************Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

  16. Selcen says:

    >Ellerine sağlık Özaycım nefis görünüyor.Sevgiler…

  17. Betül says:

    >Özay’cığımBek iyi ki döndün, nefis kurabiyelerinle. Ellerine sağlık.Sevgilerimle.

  18. >canım merhaba:))) tarifini çaldım,yaptım ve yayınladımm ellerine sağlık çok güzel bir tarif bizim evde yapılır yapılmaz tüketildi kurabiye canavarları tarafından..:)) sevgiler

  19. Anonymous says:

    >:))) ya yayınladım dedim ama blogda yayınladım blogspotda değil belki bakmak itersin ..:))www.anemonunmutfagi.blogcu.comsevgiler.

  20. Melek* says:

    >evet denemiştim çok hoşumuza gitmişti ellerine sağlık seninde

  21. angel says:

    >selam arkadaşım,sana hediye bırakıyorum,kabul edersen sevnirim canım…

  22. berna says:

    >Canım ellerıne saglık.Kucak dolusu sevgiler….

  23. >MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

  24. HULYA says:

    >Ablacığım ben bu kurabiyelerden tadamadım ama Aleyna bayıldı bu yüzden bana pek kalmadı.Ellerine sağlık çok nefis kokuyordu.

  25. akasyakokusu says:

    >merhaba canım..kurabiye nefiss birde yanında poğaçan oldumu..değmeyin keyfime.ellerine sağlık sevgiler.

Leave a Reply

