>23 NISAN ULUSAL EGEMENLIK VE COCUK B AYRAMI-ELMALI PASTAM PDÇS ETKINLIĞİ 21

>

Öncelikle 23 NISAN COCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN.ÇOCUKLARIMIZ HER ZAMAN MUTLU VE HUZURLU OLSUN.
Bugun sızlerle elmalı pastamı paylasmak ıstıyorum.Bu arada cok mutluyum kızım 3-4 gunluğune bızlerı gormeye geldı.Kara kızımı ne kadarda ozlemişim.Hasretlık çok zooooor.Allah ıylık ve sağlık larını versınde.Geleceği için hasretliğe dayanacağız artık.O uyurken bende bu pastamı sızlerle paylasayım dedım .B u arada arkadasımız Nigara kolaylar gelsın dıyorum.Sozu fazla uzatmadan tarıfe geceyım.
MALZEMELER

  • 2 YUMURTA
  • IPAKET KATI YAĞ
  • I PAKET KABARTMA TOZU
  • 4ELMA
  • TARCIN VE CEVIZ
  • 1CAY BARDAĞI PUDRA SEKER
  • ALDIĞI KADAR UN(TARIFTE BOYLE VERMIŞ ORTA KIVAMDA OLSUN)
  • YAPILIŞI
  • YUMURTA,K.T,P.ŞEKERVE SANAYI KARISTIRDIK(BEN SIVI YAĞ KULLANDIM)
  • HAMURU YAĞLANMIŞ TEPSIYE DOK
  • YALNIZ BI DAMLA HAMURDAN AYIR
  • IÇI USTUNE YAY
  • AYIRDIĞIN HAMURU BIRAZ UNLAYARAK KATILAŞTIR
  • SONRABU HAMURU PASTANIN UZERINE RENDELE HER TARAFA GELECEK ŞEKILDE
  • FIRINDA 170 DERECEDE PIŞIR

FIRINDAN CIKTIKTAN SONRA BOL BOL PUDRA SEKERI SERP.

ICININ HAZIRLANIŞI

RENDELENMİŞ ELMA,TARCIN VE SEKERI HAFIF BIR SEKILDE PISIR.ARZU EDERSEN ICINE CEVIZDE ATABILIRSIN(IÇ SOĞUYUNCA HAMURUN UZERINE YAYILACAK)

This entry was posted in PASTALAR. Bookmark the permalink.

33 Responses to >23 NISAN ULUSAL EGEMENLIK VE COCUK B AYRAMI-ELMALI PASTAM PDÇS ETKINLIĞİ 21

  1. EZGi :)) says:

    >ozaycım elmalı lezzetlere bayılırım canım enfes görünüyor ellerine saglık canım kocaman sevgiler

  2. sarımutfak says:

    >özaycım pastan harika çok severim elmalı lezzetleri elceğizlerine sağlık öptüm canımcım

  3. nino says:

    >ellerine saglik canim harika gorunuyor

  4. >oooo çok güzel olmuş denemek isterim mutlaka. öpüyorum canım..

  5. HULYA says:

    >Ablacığım,bugünlerde çok hızlısın maşallah nazar deymesin.Karakızını benim için de bol bol öp(hoş ben bugün öptüm ama doymadım üstelik kara dediğine bakmayın yeğenim pamuk gibidir:-))))Ellerine sağlık elmalı pastaların her çeşidine bayılırım.Sevgiler

  6. MUTFAKISTAN says:

    >gozun aydin canim kizin gelmis elmali pasta cok guzel gorunuyor afiyet olsun,eline saglik

  7. >Özaycığım o hasretlik durumlarını nasıl da iyi bilirim..of anam of.bende aynı hasretten muzdaribim:))şimdi ikisine birden hasret kaldım.Önceden hiç yokken biri yanımızda okuyodu.gözün aydın canımcım.ellerine sağlık diyeyim bu pastayı çok severim canım.sebilay.

  8. >selam dostumSeni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi > > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir > > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU > > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin > > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın > > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu > > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7 > > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir. > > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala > > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir. > > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala… > > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi > > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu > > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’ iyiki varsııınnn.sevgilerimle

  9. EZGi :)) says:

    >Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.> > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala…> > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu> > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’iyiki varsııınnn.sevgilerimletesekkürler canım

  10. >Ozaycim canim,MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insan Hiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken, Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütün arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu onların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

  11. Sebahat says:

    >Sevgili Özay ablacığım,Hülya bugün bana da bir blog açtı.İnşallah artık buradan sık sık yazışırız.Elmalı pasta çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Sevgiler

  12. sarımutfak says:

    >selam dostumSeni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi > > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir > > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU > > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin > > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın > > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu > > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7 > > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir. > > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala > > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir. > > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala… > > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi > > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu > > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’ iyiki varsııınnn.sevgilerimle

  13. mona lisa says:

    >MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insanHiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken,Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmakteşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütünarkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onlarınkendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa buonların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

  14. >MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insanHiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken,Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmakteşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütünarkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onlarınkendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa buonların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

  15. yesildomates says:

    >elmayı pek severim..helede pastada tadına bayılırım..ellerine sağlık..çok güzel görünüyo..bu arada gözün aydın olsun..kızınlan bol bol hasret giderirsin inş..görüşmek üzere…

  16. Yaren says:

    >selam dostumSeni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi > > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir > > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU > > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin > > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın > > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu > > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7 > > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir. > > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala > > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir. > > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala… > > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi > > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu > > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’ iyiki varsııınnn.sevgilerimle

  17. Yaren says:

    >Ozay ablacim pastan harika görünüyor,ellerine saglik canim.Söyle birde dilimlenmis bir resim de ekleseymisin tam süper olcakmis mmmm sizlere afiyetler olsun:)

  18. nino says:

    >Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi > > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir > > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU > > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin > > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın > > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu > > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7 > > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir. > > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala > > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir. > > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala… > > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi > > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu > > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’ iyiki varsııınnn.sevgilerimle

  19. Tijen says:

    >onlar hep mutlu olsunlar özay. en çok onların hakkı!

  20. >MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insanHiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken,Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmakteşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütünarkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onlarınkendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa buonların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

  21. >MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insanHiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken,Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmakteşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütünarkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onlarınkendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa buonların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

  22. >MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insanHiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken,Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmakteşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütünarkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onlarınkendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa buonların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

  23. >elmayi pastalara keklere pek bir yakistiririm buda öyle bir lezzet olmus ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar

  24. >selam dostumSeni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi > > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir > > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU > > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin > > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın > > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu > > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7 > > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir. > > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır…Aynı dala > > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir. > > Ayağınız yetişmese bile…Dans etmektir kolkala… > > küçük hediyeler almaktır… ve Kimi zaman aynı kalbi > > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu > > söyleyebilmektir’Dostlugun en büyük Armağan Bana’ iyiki varsııınnn.sevgilerimle

  25. >merhabalar cnm ellerine saglık gercekten enfes görünüyor .:))ELMA CANAVARI OLARAK BİR DİLİM İSTİYORUM…Ayrıca28 nisan-9 mayıs tarihleri arasında salata yarışmamız var sende katılırsan mutlu olurum mutlaka bekliyorum iyi tatiller🙂 http://birdemliksohbet.blogspot.comBİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ PORSELENDEMLİKTE EV SAHİBESİ OLACAKTIR.

  26. >ÖzaycımEllerine sağlık elmalı pastan nefiss olmuşmutlu haftasonlarısevgiyle kal

  27. Yemegimle says:

    >DOSTUMBu hafta uluslar arası dostluk haftasıbu mesajı bütün arkadaşlarına göndereğer bende arkadaşınsam Dostunsam banada yollabakalım kaç cevap gelecek eğer geri cevap gelmişseMutlu ol bilki Dostun arkadaşın var seviliyorsundost bu hayatta en büyük şanstırtabi iyi dostlar varsadost sevmeli seninle hüznü ve mutluluğu paylaşmalıinsan önce kendisiyle dost olmalıdostun olsun istiyorsan dost olZor olan Dost uğruna ölebilmek değiluğruna ölünebilecek bir Dost bulmaktırDostluğun en büyük armağan banaiyiki varsın arkadaşımdaima sevgiyle kal…

  28. birdilimdus says:

    >OZZAYCIĞIM ELLERİNE SAĞLIK, ELMALI TATLARI EVDE TATLI KRİZLERİM TUTTUĞUNDA SEVEREK YAPARIM BİRAZ DAHA MASUMLAR, AMA ÇİKOLATANIN YERİ BAŞKA TABİİİ.YİNE DE ELMA SAĞLIKLI VE MASUM.SEVGİLER CANIM

  29. fatostuncay says:

    >PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22 http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır. Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler;SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM, 28.04.2008–11.05.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (22) EV SAHİBELİĞİNİ; http://fatostuncay.blogcu.com(YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM. TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 22” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN. TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. MÜJDEEEEEEEEE !!!!! PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR. YAYINA HAZIRLAYANLAR: http://www.nasibim.blogcu.com http://www.birdemliksohbet.blogspot.com SORUMLU MÜDÜR: http://www.selmahlc.blogcu.com GRAFİK TASARIM DÜZENLEME: Melike Sahin Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır. Örn: İsim: Fatos TuncaySite adı: http://fatostuncay.blogcu.com Tarifim: Damalı KekLink: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/SELAM VE SEVGİLERİMLE; Fatos..:)http://fatostuncay.blogcu.com/

  30. Betül says:

    >Özay’cığım,Çocuklar bizim herşeyimiz.Elmalın da çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.Sevgilerimle.

  31. >Ellerine sağlık Ozaycım..MERHABA ARKADAŞIM!!Merhaba sana güzel insanHiç kimse sana söyledi mi?Ne kadar özel bir insan olduğunu.Etrafına yaydığın ışığıBir yıldızın ışığı kadar,Hiç kimse sana söyledi mi?Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunuHiç kimse sana söyledi mi?çoğu zaman onlar üzgünken,Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmakteşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.Hiç kimse sana söyledi mi?Seni ne kadar sevdiklerini?Neyse benim sevgili arkadaşım;bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.Aralarında bir fark vardır.Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası…ve bütünarkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onlarınkendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa buonların da sizi önemsediği anlamına gelir.BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR

  32. DENİZSEFASI says:

    >merhaba arkadaşımgüzel mesajın için çok teşekkür ederim.pastan harika görünüyor, ellerine sağlıksevgiler…

  33. >SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;28.04.2008–09.05.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL SALATA YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL VE FARKLI SALATA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “EN GUZEL SALATA YARIŞMASI 1” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……SEVİLZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..BU YARIŞMADA EV SAHİBESİ OLAN ARKADAŞIMIZ “PORSELEN DEMLİKTE EV SAHİBESİ “ OLACAKTIR.

Leave a Reply

