>NAZAR ETKINLIGI:NAZAR PASTASI

>Öncelıkle, sevgili BİLUNCUĞUMA SIBELIME VE KARDEŞCIGIME teşekkur etmek ısterim. Ama soylemek ısterım kı bayağı zorlandım.Cunku mavı boya bır turlu bulamadım .Artık boyle yaptım.Allah hepımızı nazarlardan korusun.Hepınıze kolay gelsın deyıp tarıfe gecıyorum.

MALZEMELER

3 yumurta

bır bucuk bardak seker

yarım bardak yağ

1 bardak süt

kabartma tozu

portakal veya lımon kabuğu rendesi

ustunu suslemek ıçin krem santi

YAPILIŞI

  • Yumurta,sekeri cırp
  • yağ ve sutu ılave et
  • 1 paket kabartma tozunu lımon kabuğu rendesini ılave et
  • tum malzemeler eklendıkten sonra azar azar unu ılave et
  • un goz kararı olarak yaptım cok sulu olmaycak
  • orta kıvam bır hamur
  • daha sonra yağlanmış tepsiye dok
  • orta ateşte yanı 170 dereceli fırında pişir
  • daha sonra krem santıyle susle ben krem santıyı ayırıp bırazını kakaoladım bırazınada sarı boya ekleyıp nazar bıcımını vermeye calıştım.Umarım beğenırsınız.AFIYETLER OLSUN….
This entry was posted in ETKİNLİK, PASTALAR. Bookmark the permalink.

17 Responses to >NAZAR ETKINLIGI:NAZAR PASTASI

  1. disal says:

    >canım ben bu etkinliği tamamen unutmuşum…çok güzel olmuş bence…..ellerine sağlık…

  2. HULYA says:

    >Ablacığım,katılımın için çok teşekkürler.Tarif yetiştiremeyen arkadaşlar üzülmesin hala tarif yollayabilrsiniz.Ayrıntılar için sayfaya bakın.Ellerine sağlık ablacığım.İyi bir hafta diliyorum

  3. >Canım benim ellerine sağlık, çok güzel düşünmüşsün… Canım cmt geliyorsunuz demi, lütfen bir aksilik çıkmasınnn :((( öptüm seni…

  4. >canımm özayım, illa mavi renk olmasına gerek yok ayol🙂 bence böylede olmuş. Farklı bir yaklaşım: )ellerine sağlık hayatımmm …sıcacık sevgiler.ben yine etkinliklere yetişemiyorum.. Tembel zerrin ne olacakwww.misssgibi.com

  5. >canikom aman aman nazar değmesin yavru ceylanım ellerine sağlık yarısını sen yemişsindir:))) sevgilerimle öpüyorum

  6. Tijen says:

    >Sağol Özay’cığım.Ben de sana güzel bir hafta diliyorum!

  7. >Canım çok güzel görünüyor nazar etmem inşallah:))) ellerine sağlık. Sevgilerle…

  8. gülten says:

    >ellerinize sağlık. çok leziz görünüyor. nazarlar değmesin. http://www.guzelevim.blogspot.com

  9. Betül says:

    >Özay’cığım,Nazar pastan çok güzel görünüyor, kimselere değmesin bu nazar denen şey. Ellerine sağlık.Sevgilerimle.

  10. muko says:

    >nazar değmesin inşşallahh..eline sağlık canım çok güzel görünüyor…

  11. Ayse Pamuk says:

    >aman nazar değmesin maşallah deyip bir dilim alayım ellerine sağlık

  12. EZGi :)) says:

    >çok güzel olmuş ozaycığım ellerine saglık kocaman sevgler canım

  13. >Ozay’cigim, Ellerine saglik, ne degisik olmus. Ben de katilamadim birsey yapamadigim icin. Sevgi ve selamlar.

  14. birdilimdus says:

    >Özay ellerine sağlık. Bu nazar boncuklarıyla hepimiz nazardan korunalım inşallah.Sevgiler canım

  15. >Ozim, ellerine sağlık canım…Demokrasilerde çare tükenmez misali bulmuş yakıştırmış becermişsin valla…Süpersin Süperrr

  16. angel says:

    >selam arkadaşım,ne güzel yapmışsın nazar etkınlığı pastanı.ellerıne sağlık canım…görüşmek uzere…

  17. nino says:

    >canim ellerine saglik hala cozemedigim bir sorun var gmail de ve blogspotta ugrayamadim kusura bakma opuyorum

Leave a Reply

