>KURDELE NAKISI CEP TELEFONU KILIFLARI

>Bugün aslında biraz hüzünlüyüm.Kızımdan sonra bugün annemler de Kıbrıs’a dönüyorlar.Şimdi onları Hülya’yla birlikte geçirdik ve oyalanmak için bilgisayarı açtık.Sizlerden uzun zamandır ayrı kaldıktan sonra artık daha sık yazı eklemeye çalışıyorum.Bugün de sizler için bu kılfları seçtim.Bu kılıfları bana sevgili ablam (görümcem) Canan yapıp yollamış.O kadar beğendim ki sizlerle paylaşmak istedim.Kızımla hangisini sen hangisini ben alacağım diye çekiştik.Hülya da çok beğendi , ablamdan söz aldım geldiğinde bana öğreticek, ben de o zaman sizler için yapılışını çekip yayınlayacağım. Sadece cep telefonluk olarak değil gözlük kılıfı olarak da kullanılabiliyor. bu aralar çok moda olan keçeden yapılıyor.Aynı yöntemle görümcem çanta , kaşkol, ekmeklik v.b. de yaptı.Onların da bir ara resimlerini çekip sizler için yayınlayacağım.Kurdele işi bilen arkadaşlar için bir fikir olur.Ayrıca gelinine masa örtüsü ve oda takımları yapmış bana msn’den kameradan gösterdi, çok beğendim.Hülya’yla kurdele nakışı kursuna mı yazılsak diye düşünmeye başladık.
Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum.

Posted by Picasa
This entry was posted in HOBİLERİM. Bookmark the permalink.

13 Responses to >KURDELE NAKISI CEP TELEFONU KILIFLARI

  1. ezgi uğurlu says:

    >çok şık olmuşlar e kadar da güzel bir fikir ellerine saglık canım sevgiler

  2. HULYA says:

    >Ablacığım,bunları öğren de sen de bana yap.Çok beğendim.en kısa zamanda istiyorum.Allah kavuştursun ikimizi de.Kocaman öpüyorum.Sevgiler

  3. Kevser says:

    >Canim,ne mutlu sana seni seven ve böyle güzellikler hazirlayabilen bir görümcen var, bende cok begendim valla, görümcenin ellerine saglik diyorum. El yapimi olmasi da ayrica daha da bir deger katiyor bu ise.Selam ve sevgilerimle..

  4. muko says:

    >merhaba,İade-i ziyarete geldim:)ÇOk sevindim ziyeretine bende hemen sana geldim:)çok şık olmuş lar görümcenin elleiren sağlık ,benimde görümcem yapar kurdela nakışı sölimmde bana yapsın bari dimi ama:Psevgiler…

  5. Yaren says:

    >Ah bu ayriliklar olmasaymis keske.Ömür zaten hizli geciyor,birde ayriliklar yasanmasa icinde ne güzel olur.Canim görümcenin ellerine saglik cok güzel görünüyor.Her ikiside cok güzel ama galiba ben alttakini secerdim;)Güle güle kullanin canim.IYi bir pazar diliyorum Ozaycim.

  6. >canım benim harika olmuş hepside ellirne sağlık..sevgilerimle öpüyorum

  7. DENİZSEFASI says:

    >çok güzel görünüyor, güle güle kullan.

  8. nino says:

    >canim harika olmus bunlar ellerine saglik

  9. Damak Tadı says:

    >Çok şık görünüyorlar canım,gönlüne sağlık..))Allah kavuştursun canım benim..Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler

  10. Tijen says:

    >Şu dünyada ne becerikli kadınlar var. Ben neden onlardan biri değilim?

  11. Kevser says:

    >Özay’cim,güzel yorumun icin tesekkür ederim canim.Ama sen yine ayni yerdesin, hadi arkadasim, fazla özletme yeni tarifler ve yazilarini bekliyoruz.Selamlar ve öptüm..

  12. TATLI DİYAR says:

    >canım kusura bakma ya çok geç kaldım biliyorum ama bende seni ekledimnet bozuktu:(ziyaretine çok sevindimbu arada görümceninde ellerine sağlık cnmsevgiler…

  13. >merhaba ikinci modele bayıldım.ben telefon kılıfı modeli arıyorum ama örgüden.görümcenin ellerine sağlık.

Leave a Reply

