>SEVGILILER GUNUNUZ KUTLU OLSUN VE KIRAZLI PUDINGIM

>kirazli puding

SEVGILILER GUNUNUZ KUTLU OLSUN.ALLAH KIMSEYI SEVDIKLERINDEN AYIRMASIN.SEVENE HER GUN SEVGILILER GUNU TEK BIR GUNLE SINIRLAMAYALIM.BEN BOYLE DUŞUNUYORUM SIZLER NE DERSINIZ.AĞZINIZIN TADI BU TATLI GIBI OLSUN HIÇ BOZULMASIN.TARIFINI VERMIYORUM HAZIR PAKETTEN YAPTIM .BUGUN VE HER GUNUNUZ TATLI GEÇSIN DIYE KOYDUM…
This entry was posted in BENIM YAZILARIM, TATLI TARİFLERİM. Bookmark the permalink.

6 Responses to >SEVGILILER GUNUNUZ KUTLU OLSUN VE KIRAZLI PUDINGIM

  1. Anonymous says:

    >Canım bende senin bu güzel gününü kutlayıp demet demet güller gönderiyorum sanaldan sana..Kocaman öpüyorum seni tatlım..En güzel sevgilerleGül/d.tadı

  2. HULYA says:

    >Ablacığım,Ben de senin sevgililer gününü buradan da kutluyorum.Sevgi ve öpücüklerimle

  3. >Ozay cım kalbin sevgi ile dolsun, sevgililer gunun kutlu olsun.

  4. DENİZSEFASI says:

    >CANIM MESAJIN İÇİN TEŞEKKÜRLER, BEN DE SEVGİLİLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM,PUDİNG HARİKA, ELLERİNE SAĞLIK

  5. >Sevgililer gününüz kutlu olsun, puding içinde ellerinize sağlık…

  6. >Sevgililer gunun kutlu olsun ozay’cigim.Guzel bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

Leave a Reply

