>HEPINIZIN MUBAREK KURBAN BAYRAMI KUTLU OLSUN BAYRAMINIZ HUZUR VE MUTLULUKLA GEÇSİN

This entry was posted in BENIM YAZILARIM. Bookmark the permalink.

16 Responses to

  1. serinmavi says:

    >Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum…Sevgiler…..

  2. ebrulitatlar says:

    >Özay’cım ailenle birlikte huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler…

  3. >Merhaba,Ben de İzmir deyim..Hepimizin Bayramı Kutlu OlsunSağlıkla, huzurla, sevgiyle, barışla geçen bir bayram olsun…sevgileirmle,Figen KARAVAŞ

  4. SelServis says:

    >Özaycığım bende senin bayramını kutlarım.Sevgiler..

  5. >Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, kurbanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki ‘pause’ düğmesine dokunun… Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar…

  6. Damak Tadı says:

    >Canım,Ailenle ve sevdiklerinle sağlıklı,mutlu ve hızırlu bir bayram geçirmeni diliyorum.Kocaman öpüyorum..Sevgiler.

  7. angel says:

    >Bu değerli Kurban Bayramı.nda, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

  8. >Özay’cım, bu dünya tatlısı yaramaz varlıklardan birini bayram hediyesi olarak alabilir miyim. Mutlu bayramlar diliyorum.

  9. butterfly says:

    >Özaycım huzur, mutluluk ve neşe dolu bir bayram dilerim:).Sevgileeer..aslı

  10. pervin says:

    >sevgili özay hayırlı bayramlar hoşçakalın…

  11. yemegimle says:

    >Canim Özay’im hayirli bayramlar diliyorum sevdiklerinle ve sevenlerine nice güzel bayramlar gecirmen dilegiyle,kucak dolusu sevgiler…

  12. Yaren says:

    >Merhaba Ozaycim,kurban bayramin kutlu olsun ve tüm sevdiklerine nice kurban bayramlari kutlaman dilerim canim.

  13. HULYA says:

    >Canım ablacığım,Bayramda giremedim bu yüzden geçmiş bayramını anca bugün kutlayabiliyorum.Öptüm

  14. OZAY says:

    >Hulyacığım her taraftantan bayramlaşalım .optum canım..

  15. Tijen says:

    >Bayılırım ben böyle mutlu ve şaşkın sıpalara. Şimdi olsa kuyruğunu sallaya sallaya oyna benimle diye ayaklarıma sarılırdı…

  16. OZAY says:

    >Hepinize ziyaretleriniz için cok tesekkurler herşey gonlunuzce olsun.Sevgiler..

Leave a Reply

