>IYI KI DOGDUN CANIM ARKADASIM!!!

>



CANIM ARKADAŞIM ALEVIM IYIKI DOĞDUN
IYI KI BENIM ARKADAŞIMSIN
DAHA NICE MUTLU YILLARA TUM SEVDIKLERINLE BIRLIKTE
TUM HERŞEY SENIN ISTEDİĞİN GIBI OLSUN .SENİ ÇOK SEVİYORUM…..

This entry was posted in BENIM YAZILARIM, DOGUMGUNLERI. Bookmark the permalink.

15 Responses to >IYI KI DOGDUN CANIM ARKADASIM!!!

  1. Yaren says:

    >Ozaycim ne güzel bir duygu olmustur arkadasin sayfanda bu güzel sürprizi gördügünde.Arkadasinin dogum gününü bende burdan kutluyorum:)Iyi bir hafta diliyorum Ozaycim.

  2. OZAY says:

    >Teşekkurler Yaren’ciğim.Benım anaokulundan beri arkadaşım.Kendisi Kıbrıs’ta ona bır suprız yapmak ıstedım..Bende sana guzel bır hafta dılıyorum..

  3. Tijen says:

    >Bence de iyi ki doğmuş. Dostların varlığı çok önemli…

  4. OZAY says:

    >Hakıkatten en onemlı şey gerçek dostlar değil midir bu dunyada..?Herşey gonlunce olsun.

  5. Almula says:

    >Arkadaşının doğum gününü kutlu olsun canım.Bayramınızı kutlarım daha nice güzel bayramlarda görüşmek dileğiyle öpüyorum sevgiler…

  6. OZAY says:

    >TEŞEKKURLER ALMULACIĞIM SEVGİLER OPTUM..

  7. Anonymous says:

    >Canım Özayım,mutlu seneler olsun arkadaşına…Bu sırada Hülyamın sitesiyle tek benmi sorun yaşıyorum :(Sorun yaşamaya devam ediyorum :((((www.misssgibi.com

  8. >İyi ve her şeyin istediğinden de daha güzel olacağı harika bir bayram diliyorum.Sevgiler…

  9. HULYA says:

    >Sevgili ablacığım,Alev’ciğimin yaşgününü bende burdan kutluyorum.İyi ki doğmuş.Gerçekten mükemmel bir insan

  10. yeşil kivi says:

    >Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan kurban bayramın kutlu olsun… Ailen ve sevdiklerinle daha nice bereketli, sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…

  11. Damak Tadı says:

    >Alev,iyi ki doğdun,nice mutlu yıllara tüm sevdiklerinle birlikte..))Özay’cığım belliki çok sevdiğin bir arkadaşın Alev.Senin sevdiklerin bizimde sevdiklerimizdir tatlım.Bu yüzden samimi davrandım,umarım bir yanlışlıga mahal vermemişimdir..))Ne tatlısın sen canım,iyi ki sende bizim arkadaşımızsın.Seni çok seviyorum,seviyoruz..)Senin ve ailenin, Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir Bayram geçirmenizi temenni ederim.Sevgilerimle…

  12. Tuba says:

    >Ozay’cigim hos geldin. Firsat bulup da ugrayamadim, kusuruma bakma.Arkadasinin dogum gununu kutluyorum, dostlugunuz daim olsun diyorum. Canim, ayrica bayramini da kutlar, nice guzel bayramlara sevdiklerinle ulasmani dilerim. Sevgilerle,

  13. >Bayramini kutluyorum Ozay’cigim, daha nice bayramlara saglikla, hep birlikte ve huzurla diyorum.Sevgilerimi gonderiyorum.

  14. nino says:

    >nice mutlu yillara arkadasina canim bayramini kutalrim nice guzel bayramlara

  15. yemegimle says:

    >Canim arkadasinin dogum günü kutlu olsun nice yillara…Bayramin mübarek olsun sevdiklerinle beraber gecirecegin saglikli ve mutlu bayramlar dilerim canim,kucak dolusu sevgiler…

Leave a Reply

