>FIRIN MAKARNASI

>Merhabalar,bugun ne yapayım diye duşunurken oğlumun cok sevdiği fırın makarnasını yapmak aklıma geldi.Yaptık bı guzel yedik tarifinide sizlerle paylaşmak kaldı.

MALZEMELER

  1. 1paket kalın makarna
  2. 4yumurta
  3. 1 paket hellim
  4. 4bardaksüt
  5. 1dolu kaşıksana
  6. 1kaşık un

YAPILIŞI

Makarnalar hiç kırılmadan haşlanır.Tepsi yağlanır makarnaların yarısı alta kalan üste dığer makarnalar konur.En üstede kalan krema dokulup fırına verilir.

KREMASI

Malzemenin hepsi karıştırılır mahallebi kıvamına gelinceye kadar karıştırılır.Hellimin yarısını kremanın içine,dıger yarısınıda kremayı doktukten sonra makarnaların ustune dokulur.Fırında ustu ıyıce kızarana kadar bırakılır.

afıyetle yenilir.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to >FIRIN MAKARNASI

  1. >Canım Özay,kıbrıslıların fırın makarnasıda enfes olur hani :)Ellerinize sağlık.sıcacık sevgiler..www.misssgibi.com

  2. OZAY says:

    >Canım vallahi ilk senelerde burda hellim bulamıyordum ama şimdi her yerde var.O zamanlar tulumla yapıyordum.Cok cok optum seni.

  3. HULYA says:

    >Ablacığım,Senin fırın makarnan her zaman enfes olur.Bu da çok güzel olmuştu.ellerine sağlık.Öpüyorum

  4. OZAY says:

    >Teşekkurler canım cok cok optum.

  5. ebrulitatlar says:

    >Özay’cım fırın makarna nefis görünüyor. Hellimle denemedim ama tadı nefistir eminimki. Ellerine sağlık. Sevgiler, selamlar..

  6. OZAY says:

    >Ebru’cuğum herhalde aynı anda bırbırımıze yorum bırakmışız bende sımdı senden gelmiştım.kalp kalbe karşı.Hellimle denemeni tavsıye ederım .optum canım

  7. MUTFAKISTAN says:

    >ellerine saglikk hellim harika peynir cok severim tadi dahada guzel olmustur afiyet olsun canim sevgiler

  8. Almula says:

    >Özay’cığım ellerine sağlık bende çok severim fırın makarnayı ama hiç hellim ile yemedim:) neyse gelirim bir gün yemeğe:) sevgiler…öptüm

  9. yemegim says:

    >Özay’cim aksine benimde cocuklar degil esim bayilir bu lezzete onun icin yaparim hep:))seninde ellerine saglik nar gibide kizarmis üstü ohh…

  10. butterfly says:

    >Özaycım fırın makarnaya da bayılırım hellime de:). Senin fırın makarnanda ikisi bir araya gelmiş, süper olmuş, ellerine sağlık canım.Sevgiler:).aslı

  11. Damak Tadı says:

    >Canım Özay’ım,Fırın makarnan çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık tatlım.Bende çok severim ve ara ara yapmayı da ihmal etmem..))Bitanem beni güzel yorumlarınla yalnız bırakmadığın için gönülden teşekkürler.Seni kocaman öpüyorum canım.Sevgilerle

  12. Yaren says:

    >Makarnanin her cesidi harika olur,firinda makarna cok nefis görünüyor.Ellerine saglik

  13. >Ozay’cigim,Harika olmus, ellerine saglik.Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

  14. OZAY says:

    >Sevgili Mutfakıstan cok tesekkurler canım.Guzel bır hafta sonu dılıyom.Sevgıler.

  15. OZAY says:

    >Almulacığım hemen sana yapayım canım.Yeter kı sen ıste .OPTUM..

  16. OZAY says:

    >Oh Sevalciğim ne guzel yazmışşın.Guzel bır hafta sonu dılıyorum.

  17. OZAY says:

    >Sevgili Aslıcığım ıkısı bırlıkte sahane oluyo.OPTUM..

  18. OZAY says:

    >Canım Gulum yorumlarını ozlemiştık canım kendıne ıyı bak .optum..

  19. OZAY says:

    >Aybikeciğim guzel bır pazar diliyorum.Optum.

  20. OZAY says:

    >Yaren’ciğim teşekkürler.Her zaman beklerim.Sevgiler

Leave a Reply

