>ENsonunda donebıldim

>Sevgılı arkadaşlar uzun bır sure aradan sonra yıne burdayım.İnsallah en yakın zamanda yemeklerimi yayınlamaya başlıyacağım.Malesef tum resimler hepsi gıttı. Birazda ihmalkarlığın ceremesini cekiyorum.Sizleri cok özledim .Hakikatten insan alışınca cok zor oluyo.Hepınıze kucak dolusu sevgılerimi yolluyorum .Umarım benı unutmamışınızdır.SEVGILERİMLE….

This entry was posted in BENIM YAZILARIM. Bookmark the permalink.

5 Responses to >ENsonunda donebıldim

  1. ebrulitatlar says:

    >Özay’cım döndüğüne sevindim.Yeni tariflerini bekliyorum. Kendine iyi bak. Sevgiler, iyi bir hafta sonu diliyorum…

  2. OZAY says:

    >Cok tesekkurler canım sanada guzel bır hafta sonu dılıyorum.SEVGILERIMLE

  3. Damak Tadı says:

    >Sen unutulacak biri misin Özay’cığım..)İyi ki döndün geldin aramıza.Gerçi bende sık sık olamıyorum ve yorumlar yazamıyorum arkadaşlarıma..)Burada olamnı bilmek çok güzel.Tekrar hoşgeldin canım.Kocaman öpüyorum seni.

  4. HULYA says:

    >Ablacığım,Bu aralar kimselere girip yorum bile bırakamıyorum ama sana bari bir hoşgeldin diyeyim dedim.Hoşgeldin inşallah bu sefer kalırsın.Güzel tariflerini bekliyoruz.Sevgiler:-)

  5. yemegim says:

    >Özay’cim hos geldin canim kusura bakma sikindidaydim bu ara sana bir hosgeldin demeye firsatim olmadi,umarim tüm sorunlar giderilmistirdir artik hep aramizdasindir canim her zaman görüsmek dilegiyle sevgiler…

Leave a Reply

