>BIR SURE YOKUM

>Sevgili dostlarım bilgisayarımın çökmesi nedeniyle bir süre nete giremeyeceğim.Lütfen beni unutmayın.Yapılır yapılmaz sizlere kavuşmak için sabırsızlanıyorum.Bilgisayarcıyı arayalı 3 gün oluyor hala gelmedi.Bakalım ne zaman keyfi olacak da gelecek.Bu yazıyı da bir arkadaşımın bilgisayarından yazabiliyorum.bu yüzden biraz kısa tutmak zorundayım.Sevgiyle kalın.

This entry was posted in BENIM YAZILARIM. Bookmark the permalink.

13 Responses to >BIR SURE YOKUM

  1. Almula says:

    >Üzüldüm canım ama oluyor arada ne yazıkki en kısa zamanda yapılması dileğiyle sevgiler…

  2. ebrulitatlar says:

    >Özay’cım oluyor bazen böyle aksilikler. Canını sıkma. Düzelir inşallah en kısa zamanda. Sevgiler..

  3. yemegim says:

    >Özay’cim bu sorunlar benimde basimda beimde leptopun sarj sorunu var bakalim benimki ne zaman hallolacak neyse canim umarim bir an evvel aramiza dönersin sevgiler…

  4. >Canım özay, umarım sorun biran önce çözülür😦

  5. damak tadı says:

    >Özay’cığım,çok üzüldüm canım.Seni dört gözle bekliyor olacağımızdan şüphen olmasın tatlım.))İnşallah hemen düzelir..))Sevgilerle

  6. >merhaba,canım sıkma canını olur seni unurt muyuz aşk olsun…öptüm sevgiler

  7. angel says:

    >çok üzüldüm canım benımde başıma çok gelıyor ama abımın bilgisyar muhendısı olması benım avantajım.senı 4 gozle beklıyoruz…

  8. Tuba says:

    >Gecmis olsun Ozay’cigim. Unutmayiz seni merak etme:)). Sevgiyle,

  9. damak tadı says:

    >Kadir gecen hayırlara vesil olsun canım.Tüm duaların kabul edilsin.Kocaman öpüyorum seni ve bekliyorum.Sevgilerle

  10. serinmavi says:

    >Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum canım…Selamlar…..

  11. >Ozay’cigim,Guzel ve saglikli nice bayramlar diliyor, aileni ve seni cok opuyorum, selam ve sevgilerle.

  12. HULYA says:

    >Ablacığım,Bilgisayarın yapılsın artık yeter.Hayırlı bayramlar diliyor seni ve yeğenlerimi çok çok öpüyorum.Sevgiler

  13. >merhaba Canım;mutlu huzurlu ve şeker tadında bir bayram diliyorum sevgiler

Leave a Reply

