>CILEKLI PARFE

> Hepinize merhabalar ,kahvemi alıp başladım yazmaya.Bugun sızlere Emine Beder’in bir tarifini yayınlamak istiyorum.Hem çok güzel oluyor hemde çok pratik.Pek tatlıyla arası olmayan eşim bile tabak tabak yedi.Yalniz ben yuvarlak borcama koyduğum için biraz yayıldı ,kare borcam olması tavsıy edilir.Bu arada kedişim bır rahat bıraksa daha ıyı yazacam.Yakında oda bır blog acarsa şaşırmayın. MALZEMELER (8KİŞİLİK)

  • 1 paket kakaolu biskuvi
  • 1su bardağı un
  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 adet yumurta
  • 2 paketvanilya
  • üzeri için:
  • 250 gr çilek
  • yarım çay bardağı toz şeker

HAZIRLANIŞI

Un,süt,şeker ve çırpılmiş yumurtayı bir kapta birlikte mikserle çırpalım.Tencereye aktarıp sürekli karıştırarak üzeri göz göz olana kadar pişirelim.Ateşten alıp vanilyayı ekleyelim..Mikserle yarım dk çırpalım.Kalıba bısküvileri bir sıra halinde dizelim.Üzerine kremayı boşaltıp yayalım.Çilekleri yıkayıp suyunu süzelim.Üzerine toz şeker ekleyip blendirlepüre haline getırelim.Damlalar halinde kremanın üzerine damlatalım.Buzdolabında4-5 saat bekletelim.Dilimliyerek çilek puresi ile servis yapalım.(yaparken bende çilek yoktu bende çilek reçelini bıraz su koyarak blendırdan geçirip üzerine koydum).HEPİNİZE GÜZEL BIR HAFTA SONU DİLİYORUM..

This entry was posted in TATLI TARİFLERİM. Bookmark the permalink.

20 Responses to >CILEKLI PARFE

  1. HULYA says:

    >Canım ablacığım,çilekli parfen gerçekten de çok güzel olmuştu.Çok değişik tavuk göğsü gibi ama daha lezzetli bir tadı vardı.Gelecek hafta gününe neler yapacaksın merak ediyorum.Her yaptığın çok lezzetli oluyor çünkü.ellerine sağlık.Öpüyorum

  2. aslı says:

    >Özay’cım çok güzel bir görüntü eminim lezzetide öyledir hulyaya katılıyorum bu arada yaptığın herşey güzel oluyor ellerine sağlık canım….öpüyorum….

  3. Almula says:

    >Maşallah abla kardeş hiç durmuyorsunuz her gün birşeyler var ne güzel:) ellerine sağlık çok güzel sevgilerimle….

  4. Tuba says:

    >Ozay’cigim, cilekli parfen nefis gorunuyor. Orada olsam valla gelirdim kahveye:))). Bu arada Hulya ile kardes oldugunuzu da yeni ogrendim. Ne guzel. Hulya’da bu sanal ortamda cok sevdigim ve cok taktir ettigim bir arkadas. Cok sevgilerimle,

  5. OZAY says:

    >HULYACIĞIM, beğenmene sevındım canım.Gunumde beraber yaparız artık.Cok cok optum canım..

  6. OZAY says:

    >Aslı’cığım çok teşekkurler canım.Guzel bır hafta sonu dıleyerek çok çok optum..

  7. OZAY says:

    >ALMULA’CIĞIM çok teşekkurler.guzel bır hafta sonu diliyorum..SEVGİLERİMLE..

  8. OZAY says:

    >Tuba’cığım ne guzel olurdu vallahı .Bekleriz herzaman.Guzel bır hafta sonu dılıyorum…Kucak dolusu sevgiler..

  9. yemegim says:

    >Ozaycigim sen Hülyadan maharetlisin o senden maharetli masallah size:) parfe nefis olmus ellerine saglik canim sevgiler…

  10. angel says:

    >özay cığım parfen harika bayıldım.iyileşince bende yapacam.değişik tarifler denemeyi çok seviyorum.başarılar

  11. OZAY says:

    >SEVAL’CİĞİM çok teşekkurler canım.Kucak dolusu sevgiler..

  12. OZAY says:

    >Melek’ciğim sana tekrar geçmiş olsun canım.Biran önce iyleşte istediklerini yiyebil.Kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum….

  13. BALDAN TATLI says:

    >İade-i ziyaret yapayım dedim. Elinize sağlık pek güzel görünüyorlar. Birde bunu Vişne sosu ile denense nasıl olur diye düşünmeden geçemedim. Sanırım ben vişneli deniyeceğim çilek alerji yapıyor biraz. Sevgiyle..

  14. >Canım özay, çilekli parfeyi merak ettim doğrusu. Ben de denemeliyim.Ellerinize sağlık.Sımmsıcak sevgiler Kıbrıs’tan…

  15. ebrulitatlar says:

    >Özy’cım iadei ziyarete geldim. Ellerine sağlık herşey nefis görünüyor, iki kardeş çok marifetlsiniz maşallah, tekrar görüşmek üzere, sevgiler, selamlar..

  16. Oya Kayacan says:

    >Sevgili Özay, iade-i ziyaret yaptım. Siyamlıyı buldum bir yerde sevdim sevdim. O maviş şaşıları zaten pek severim. Özene bezene yemekler yapıyorsun ne güzel. Artık hep bekle, gelirim…

  17. OZAY says:

    >Baldan tatlıcığım hoşgeldin bıraz geç cevaplıyorum kaç gun çok yoğundum.Ben turunç reçeliylede denedım tavsıye ederım.

  18. OZAY says:

    >Canım Zerrınciğim oralarda turunç çok bulunur.TURUNÇ reçelıylede tavsiye ediyorum.Sevgılerımle..

  19. OZAY says:

    >Hoşgeldın EBRULİTATLAR,herzaman beklerim canım.Sevgiler.

  20. OZAY says:

    >Sevgılı Oyacığım hep beklıyorum gel canım.

Leave a Reply

