>KAYMAKLI ŞAMMALİ TATLISI

>

Yine dayanamadım ve tatlı yaptım.Tabi ben tatmadım bıle.Allahtan Hulya bugun bana geldı ve son kalanlardan benı kurtardı yoksa dayanamayabılırdım.Teşekkurler kardeşim.Sayende ben zayıf kalıyorum ŞAKA ŞAKA…..Beni kotü abla olarak düşünmeyin…Gelelım tarıfımıze.

MALZEMELER:

  • 1paket irmık
  • 1 bardak şeker
  • 1paket damla sakızı
  • 2bardak yogurt
  • 1 kuçuk kaşık soda(yemek)
  • uzerı ıçın bır mıktar badem
  • tepsinin altına sürmek için tahin
  • Servis için kaymak

Şerbeti İçin:

  • 3 bardak şeker
  • 4 bardak su
  • ( şeker ve suyu kaynat.Bir muddet sonra içine bir miktar gül suyu ve limon suyu koy)

YAPILIŞI:

  • malzemelerin hepsi iyice karıştırılır.Tepsiye yayılır .Kare olması tercih edilir.Tepsinin altına tahin sürülür.Bu ona kırmızı bir renk verir.Bademleri üzerine dizmeden önce suda beyazlatalım.Fırında pişilir.Şerbet soğuk ,tatlı sıcak olacak.Servis yaparken üzerine kaymak koyarak servis yapabilirsiniz.AFIYETLE YENİR…
This entry was posted in TATLI TARİFLERİM. Bookmark the permalink.

14 Responses to >KAYMAKLI ŞAMMALİ TATLISI

  1. aslı says:

    >Ozay’cım çok severim ama biz şambali deriz ya değişik geldi ismi tadı aynıdır tabiki heralde çünkü ben daha önce hiç yapmadım…çok güzel görünüyor ellerine sağlık….sevgiler…

  2. HULYA says:

    >Ablacığım yemiyeyim dedim ama gene dayanamayıp yedim.Üzerinde kaymakla da harika olmuştu valla.Ellerine sağlık!Öpüyorum

  3. OZAY says:

    >Aslıcığım aynı tatlı bizim oralarda şammali deniyor.TADINI Hulyacığım tattı cok guzel oluyo.ÇokÇOOOK öptum canım..

  4. OZAY says:

    >CANIM BEĞENMENE SEVINDIM.AFIYETLER OLSUN….

  5. Almula says:

    >Canım çok güzel görünüyor eminim tadıda öyler bu günlerde benim de canım o kadar şerbetli tatlı istiyorki yapmıyorum ne olacak bilmem… Sevgilerimle…

  6. >Ozay’cigim,Cok canimi istetdin, ellerine saglik. Ben Hulya’ya demistim “lutfen tatli yeme, biraz dikkat et ” diye ama bu resmin karsisinda dayanamamakta hakli. Ellerine saglik. Sevgiler ve iyi hafta sonlari diliyorum.

  7. OZAY says:

    >Almulacığım bende nerelerdesın dıyordum.Ben yaptıklarımı yedırecek ınsan arıyorum beklerım.SEVGILERIMLE

  8. OZAY says:

    >Aybıkecıgım nasılsın.Bızım kızı rejime alacağız ama aleynanın dogum gununden sonra dıyo.Opuyorum guzel bır hafta sonu dılerım…

  9. yemegim says:

    >merhabalar ozay hanim,arkadaslar arasi gezerken kendimi sizin sitenizde buldum nefis tarifler var burda ellerinize saglik tatli konusunda haklisiniz bende dayanamayip yapiyorum hemen dagitiyorum yemeyim diye:))sevgilerimle iyi haftalar diliyorum…

  10. >merhabacanımgerçekten istedi canımellerine sağlıknerden aklına geldieskiden sadece sokakta satılırdı:):):)sevgiler

  11. OZAY says:

    >merhabalar,uğramanıza sevındım .her zaman beklıyorum .sevgıler…

  12. OZAY says:

    >Esracığım benim bayıldığım bı tatlı .üNİVERSİTEDE OKURKEN EŞİM BANA İZMİRDEN TAŞIRDI.ARTIK BEN KENDİM YAPIYORUM.BU SEFERDE YIYEMIYORUZ.ADALETE BAK YANI.OPTUM SENI.

  13. Anonymous says:

    >Selamlar, şimdiye kadar okuduğum en doğru şammali tarifi, ancak nasıl pişirilir, ne sıcaklıkta ve ne kadar süreyle? Bu ayrıntılar da olsa biraz sonra yapabilirdim🙂

  14. OZAY says:

    >Sevgili adsız arkadaşım orta hararetlı fırında pısıyor.Uzari penbeleşene kadar bırakılır .Gene bır sorun olursa cevaplarım.Sevgıler

Leave a Reply

