>DELİKLİ MOR ŞALIM

>SAL USTUMDE BOYLE DURUYORBu da mor örgü şalım.Önce kare bir şekilde örüyor sonra ortadan ikiye katlayıp dikiyorsunuz.Boyun yeri açıkta kalacak şekilde dikin.BOYLE DIKILIYORBOYUN YERI ACIK OLACAK Sonra ucuna püsküller koyun.Yine ayrıntı isteyen olursa veririm.

This entry was posted in ÖRGÜ, HOBİLERİM. Bookmark the permalink.

4 Responses to >DELİKLİ MOR ŞALIM

  1. >Ozay’cim merhaba,Ugramaniza cok sevindim sayfama Sagolsun Hulya destekledi beni de sayfa acmam konusunda. Onun sayesinde oldu. Siz de ne guzel seyler ormussunuz, masallah abla kardes pek hamaratsiniz. Cok opuyorum ve sevgiler

  2. OZAY says:

    >Sevgili Aybike’ciğim,Bana da bloğumu Hülya açtı.Ama ben senin gibi daha kendi kendime fazla birşeyler yazmayı başaramadım.Ama inşallah öğreneceğim.Desteklerin için çok teşekkürler

  3. HULYA says:

    >Ablacığım,yavaş yavaş öğreniyorsun ve bu da beni çok mutlu ediyor.Her gün girip bakıyorum yeni bir şeyler koymuşsan hoşuma gidiyor.Sevgiler

  4. OZAY says:

    >Hafta sonu kızım geldı pek uğraşamadım.AMAen yakın zamanda yenıleri yazacam.ÖPTUM….e

Leave a Reply

