>KÖPÜKLÜ ESPRESSO KAHVE

>Merhabalar,
Bloğumu çok ihmal ettim biliyorum ama oğlum çok hastaydı ve ben de fırsat bulup bir türlü yazamadım.Bloğumun adına uygun olması için ilk tarifim bir espresso kahve olsun dedim.

Hazırlama süresi:5 dk.
1 kişilik malzeme:
1 kahve kaşığı Nescafe Classic
1 kahve kaşığı pudra şekeri
8cl su

Yapılışı:
Önce Nescafe ve şeker fincana konur. Yarım kahve kaşığı kadar çok sıcak su ilave edilir. Nescafe ile şeker beyazlaşıncaya kadar karıştırılır.
Üzerine sıcak su eklenir.
Afiyet olsun!

This entry was posted in KAHVE TARIFLERI. Bookmark the permalink.

4 Responses to >KÖPÜKLÜ ESPRESSO KAHVE

  1. rukiye says:

    >cok gzel bı sıte cok begendım bole bı sıtele bızı bulusrduunuz ıcın saolun ama sıtenızı sık sık gncellersnız sewınırm smdılık bu kadar umarım bısı gzel yemklerınızden marum bırakmzsınız saolun

  2. ahmet says:

    >expressoooooooooooo cokn gzel olmus

  3. ozgur says:

    >n gzel bı sayfa lazımdı tesekkurler

  4. aslı says:

    >Oğlunuza geçmiş olsun çok güzel bi site çok beğendim bende bloğuma beklerim.

Leave a Reply

